tirsdag 1. februar 2011

LAUNDRY ROOM

Da har jeg endelig fått litt ånd over meg til å ta fatt på vaskerommet :)
Tidligere var alt hjemme hos oss hvitt på hvitt...det var en stil som passte
det gamle huset våres perfekt :)
Men nå må jeg nok innse at naturfarger er det som passer best her :)
(vaskepulver og klyper er kjøpt på kremmerhuset)
Havfruen har eg selv laget av gips, og ellers mye IKEA som har funnet plassen sin :)

Liftgardinen er fra KID, kupp for kun kr 35,-
Brukte sjablong ark, for å få litt liv i liften og fortelle de kjære guttene eg bor ilag med
hvordan det skal gjøres...
De måler nesten 2 meter på sokkelesten, så budskapet burde ses nå
( håpe eg )


Vaskemaskin og tørketrommel er skjult av forheng...
Dette hang der fra tidligere eier, og får nok henge til alt er ferdigstillt :)
Ute i boden står det nå en gammel klesrulle og gammelt strykejern, som skal inntegreres
i interiøret :)
Glede meg til å fortsette :)
Ha en kjempefin tirsdagskveld
Klem Marianne

1 kommentar:

  1. Hellu =D
    Lykke til på give awayen min og bloggen din er kjempe fin ;)
    Ha en knall påske!
    Klem Heidi

    SvarSlett