tirsdag 28. desember 2010

Stuen

Stuen i det nye huset er den minste vi har vært borti...
lavt under taket , og med flotte bjelker :)
Vi innreder derfor så minimalt som mulig, uten å ta oppmerksomheten vekk
fra sjarmen ;)
Peisen er aldeles nydelig ..
Bruker for øyeblikket kun levende lys inni...
Hadde ett aldri så lite uhell da eg skulle fyre i den...
Spjelet hadde låst seg, så all røyken kom ut i rommet og IKKE gjennom pipen....
Frustrert er bare forbokstaven....
Alle vinduer og terrasse dør stod åpne, og eg sprang ut og inn av huset for å
se om røyken kom ut pipa...
men neida.... (den kom kun ut gjennom vinduene...)
Ingen naboer var hjemme , så måtte til slutt ringe etter min kjære
å be om litt hjelp...
Me ler av den episoden nå, men å vaske ned etter meg var vell i meste laget...
Sofa, puter og teppe måtte ut til lufting :)


TV- benken YORK fra Bohus er sååååå
nydelige :)
Ønsker meg mer i denne serien...
Så får se om det dukke opp noe godt tilbud på denne
i januar

Den store flotte klokken er kjøpt hos våres lokale
Hødnebø butikk i Haugesund...
Var egentlig ett impulskjøp, men var overveldet over hvor godt den
passte huset ...
Ha en fortsatt god romjul
Klem Marianne


1 kommentar:

  1. S en sjarmerende stue....Den mursteinveggen likte jeg godt!!!
    ser ut som du koser deg....Og det er bra!! Ha en god jul videre...Og et godt Nyttår =)

    klem

    SvarSlett