fredag 7. mai 2010

Sola skinner på vestlandet

Å det er endelig helg og sola skinne fra skyfri himmel....
Knaggrekken er ferdig....(tror eg)???
Tar den iallefall med inn på hytta, så ser eg om den blir tatt i bruk....

Satt og kjedet meg her en grå og trist dag...
Fant frem ett gammelt fleeze pledd og prøvde å skrive
text med spritusj....
Ble ikke noe særlig bra, men koste meg de få minuttene
det tok å lage det :)
Blir altid så rastløs i dårlig vær...
må liksom finne på noe....hi hi


Her er ett bilde jeg laget på hytta i vinter....
Tok med printeren, maling og lerret....
Så etter ett glass vin eller 2.....;)
Begynte eg å sette igang....




Denne texten fant jeg inne hos en annen blogg....
Likte så godt texten....
Har bare brukt sjablong ark med bokstaver og tegnet inni....
Gøy med alt som er hjemmelaget...., men litt usikker på om
det kommer til å bli tatt i bruk.....
Håper dere alle får en strålende helg...
Nå er det tid for å pakke , og gjøre seg klar til hytta :)
Klem Marianne


2 kommentarer:

  1. Nydelig ble teppet, skal si du er flink til å skrive.

    Ønsker deg en strålende helg.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så kost du liket puta og gangen
    Klokken selger vi i butikken vår i Trondheim
    God helg
    Klem

    SvarSlett