mandag 8. februar 2010

Kreativ Mandag

Dette flotte dekorative speilet fant jeg på søstrene grene,
under ett danmarks besøk .....
Falt pladask , bare måtte ha....
Men av en eller annen grunn, så fant jeg aldri helt ut
hvor det skulle henge???
Manglet liksom noe.....
Så idag, etter å ryddet litt , fant jeg det innest i kottet.....
Bare stablet vekk, midt i oppussingen.
Så plutselig tenkte jeg at ett monogram med M
kunne sikkert vært lekkert.....
Så da startet jakten på en flott M.....

Fant den jeg syntes kunne passe, printet ut, tranfer og satte meg ned
for å tegne og male...
Ble kjempe fornøyd med resultatet:)
Så har du noe innerst i ett skap som du egentlig ikke vil av med...
Tenk nytt da vell.....:)
Føle jeg nettopp har gått til innkjøp av verdens fineste gjenstand...(kremt)
Helt til neste lille ting ..(bare må ha...)
Betalte kun 59,- (da er det vell lov...koste jo baaaare...)

God mandagskveld til alle dere :)

Klem Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar